المعادلة الامريكية للصيدلة

الموضوع في 'الأبحاث العلمية لطلاب الصيدلة' بواسطة venom2007, بتاريخ ‏22 سبتمبر 2007.

1. venom2007

venom2007 New Member

ياجماعة انا عندى بعض المعلومات عن المعادلة الامريكية فى الصيدلة بس معلوماتى مش كاملة عنها انا اعرف ان مصروفاتها 1200$ وهى 3 اجزاء وفيها فارما بالعبيط بس انا عاوز اعرف تفاصيل اكتر عنها عشان انا عاوز اخشها وشكرا:hakom::darb::gara7::150:

2. رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

السلام عليكم

إلى الأخ الكريم

إن شاء الله تجد الفائدة

www.prep4usmle.com/forum

تحيتي

3. venom2007

venom2007 New Member

رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

يادكتورة صيدلانية مرهفة انا عاوز اعرف اقدم عليها منين من هنااا فى مصر عشان ابتدى اذاكر لها مش تفاصيلها فى امريكا لأن دة كلام سابق لأوانة وشكرااااااااااا

4. رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

أعتذر لسوء الفهم

إن شاء الله حد من الأخوان في مصر يساعدك

أهلا بك

5. meshmeshnagy

meshmeshnagy New Member

All What I Know It Is Better To Use Abook Called Comprehensive Pharmacy Review &dr Mahmoud (product Manager Make Apreviation For That Book
    And I Asked Him If He Could Send Me It On My Mail
    )

6. Dr-Tarek

Dr-Tarek New Member

انا و الله بدور فى نفس الموضوع يا ريت حد يفيدنا

و بالمناسبة Usmle دى معادلة الاطباء البشرى مش الصيادلة

7. Dr-Tarek

Dr-Tarek New Member

و الله انا كنت بدور فى الموضوع دا

بس يا دكاتره Usmle دى معادلة الاطباء البشرى مش الصيادلة

8. حمدى حسن

حمدى حسن New Member

انا يا جماعه كنت عاوز اعرف هل ممكن تعمل اى معادله سواء امريكيه او كنديه او استراليه وانت طالب ولا لاء وكم التكلفه وهتدام عليها فين وتجيب الكتب منين وشكرا شمس لا تغيب

9. dodo87

dodo87 New Member

10. رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

مساء الخير يا دكاترة

11. رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

بخصوص المعادلة الامريكية للصيادلة المشكلة الحقيقية بش في الامتحان الfgpe ولا امتحان التوفل المشكلة في انك ازاي تحصل علي الفيزا بتاعة امريكا

12. رد: المعادلة الامريكية للصيدلة

الامتحان بتاع المعادلة هوا محتاج مراجعة بدقة علي المواد الاتخدد في مرحلة البكاليريوس يعني في خلال سنة او اثنين تقدر تكون لميت المعلومات الضايعة منك او مركزتش عليا في البكاليريوس و تاخد كورسات في الانجليزي كويس مثلا تروح الامدايست و تاخد دورات هناك علشان تقوي نفسك في الانجليزي قبل متخش امتحان التوفل و لما تحس نفسك بقيت كويس جدا قدم علي امتحان توفل جوة مصر انا عارف انو بش معترف بي طلام انتا واخدو من مصر بس علي الاقل عرفت مستواك الحقيقي في الانجليزي وتكون متابع بين مذاكرة المعادلة و الانجليزي و لو دخلت علي الموقع الرسمي بتاع المعادلة هتلاقي التوبكس الالامتحان متوزع عليا

مشاركة هذه الصفحة